Semakaya25 anonimgelin hiç korkma bende sabah doğum yaptım ilk doğumum zaten doğum anı çok hızlı ilerliyor benim dikişlerim çok oldu bir saat yani doğum hiçbirşeymiş oyuzden hurma ye evde egzersiz yap benim öyle oldu bıanda
Gurbetci1anne hayalim35 yaa o fitil çok açıklık yapıyo mu? Benim ilk doğumda açılma ilerlemediği için sezeryana alınmıştım. Şimdi ikinci doğumum bunu normal denicem
hayalim35 Gurbetci1anne valla ilk doğumum suniydi 24 saat sürdü ikincisi fitili 9 saat sürdü fitil senin kendi sancını başlatacak uyarıcı zaten
inarches anonimgelin Bol bol dua et Allahım kolay bir şekilde kucağına almayı nasip etsin sıkıntısız bir şekilde🤲🏻
inarches anonimgelin Hem çoğu insan 5cm açıklığa gelebilmek için saatlerce sancı çekiyor maşallah senin kendiliğinden açıklık oluşmuş doğumunda kolay olur Allahın izniyle güzel düşün güzel olsun korkma 🤲🏻
Gamzezeynep1 anonimgelin gözün aydın sen nasılsın bebiş nasıl inşallah bir sıkıntı yoktur ikimizde de.
lialeoo anonimgelin Merhaba ağrılar nasıl acaba 2 gündür bel ağrım var ve gece sağa sola dönememe bel ağrıları yaşıyorum fakat sancı namına hiçbirşeyim yok 38+2 yim bende