Iremco12 Normal doğum kişiden kişiye değişiyor benim sancılarım serindi 10 dk ya inince doğum olduğunu anlamıştım sabah 9 dan akşam 9 a kadar hafif ,orta ,yoğun sancı çekmiştim 9 da hastaneye yatış yaptım 12 ye kadar baya yoğun sancı vardı 12 de çatala cıktım 15 dk da doğurmuştum . kimisi de saatlerce yoğun sancı çekiyor o tamamen bünyeyle alakalı .Ebenizi dinlerseniz bağırıp çağırmazsanız nefesinizi bebeğe saklarsanız süreç güzel ilerliyor kesi atılmasından da korkmayın deforme yırtıklardansa temiz bir kesi daha yeğdir . Benim dikişlerim de 15-20 günde iyileşmişti . Doğum da Sancı da Kolay değil ama Allah o an gücü veriyor 9 ay çektiğin eziyetin sonucunu doğurmak istiyosun sonucta içinde tutamazsın . ayrıca ben saçımı tararken bile canım yanardı ben doğurduysam herkes doğurur diye düşünüyorum 😅