Bana da herkes kestirme diyordu saçlarım artık çalı süpürgesi gibi olmuştu, kopuk kopuktu ve hiç mutlu değildim kendim kestim bir gün artık dayanamayıp. Düşününce zaten bebeğimin ruhu üflenmedi mi, kaderi yazılmadı mı? Benim kestiğim saç mı değiştirecek bunu.. Allah herkesin evladına hayırlı, mutlu, uzun ömürler versin.