Meralll002 Kızlar şuan saat gece 02.20 . Ve ben mide yanmasından yatamıyorum. İlaç kullanmak da istemiyorum sürekli. 30 +2 olduk sizler neler yapıyorsunuz bu durumda elma fln yesemde geçmiyor 😓😓
Pnr22 Meralll002 süt tek çarem oldu benim baş ucumda sabaha kadar yanmam olursa yudum yudum öyle geçer oluyo
teacher-mom21 Meralll002 ne yapsam geçmiyor geceleri uyuyamiyom midemde alev topu var sankiiiiiiiii süt biraz durduruyor sonra tekrar başlıyor
Meralll002 Pnr22 süt biraz rahatlatıyor gibi çok kısa süreliğine sonra yine aynı valla bişey yiyip içmeye korkar oldum
Pnr22 Meralll002 öyle valla benim elimden süt düşmez oldu 2.gebeligim ilkindede ayniydim Allah yardım etsin inşallah
Nur2516 Karbonatlı su yapabilirsin canım geçiriyor genelde zaten bana doktor karbonatlı bir şurup önermişti doğal olsun dersen öyle yapabilirsin ilacın adı pronat süspansiyon
Fatoss-16 Akşam yemegini ne kadar erken de yesem hazimsizliktan dolayı bende uyuyamiyorum arada yanma olunca sol tarafima yatiyorum doktorumun önerisiyle biraz iyi geliyo sureklide mide ilacı içmek te istemiyorum
Meralll002 Mavi6 renni yazdı içiyorum çok içmek de istemiyorum. Birde ilk başlarda kesiyordu simdi o kadar etki etmiyor
Eda3838 Meralll002 valla bugün 4 tatlı kaşığı aldm . Çnkü sütmüş muzmuş maden suyuymuş bana mısn demiyor🥺🥺
Alminasbl Meralll002 ben bu zamana kadar süt içtim ama fayda etmedi.. şiddetle tavsiyem salatalıkkk ye beni çok rahatlatıyor umarım sende de işe yarar
Moncuk7 Meralll002 gaviscon duo var ben 2-3 günde bir şişe bitirdim hamileyken korkmadan içebilirsin istersen eğer gece rahat olursun en azından
ozgekader Meralll002 süt deneyebilirsin iyi gelir inşallah zor cidden Allah yardımcımız olsun annişler