Tanya728 8 haftalik hamileyim wbc kanım 9.34 cıktı vücütta enfeksıyon varmş, napmam lazım? Cocugumu engelli edicek bişey olurmu?pazartrsi geliyor kadın dogumum cok korkuyom
Pamuk Tanya728 16 ya kadar gebelikte normal hemde sınır 10 sizi kim böyle korkuttu.Benim aylardır 14 17 arasi😬
Tanya728 Pamuk Ağir grip oldum kanda da enfeksiyon cıkınca cok korktum carpintim tuttu cocugu kötü etkiler diyor internette napacam bilmiyorum
Pamuk Tanya728 Tamam da yüksek degil ki.Carpinti tutacak durum yok.16yı geçerse risk teşkil ediliyor.33. Haftaya geliyorum 14ün altına düşmedi hiç.
Tanya728 Pamuk q Çok geçmiş olsun size doktor enfeksiyon var deyince internete de bakınca cok korktum
Tanya728 Pamuk Ona bakılmamışkı sadece wbc ye bakmışlar tamda anlamıyorum doktor vucutta enfeksıyon var dedı okadar😔