Elisadeenn doğru ikinma derken nasıl mesela ne zaman ikinmak gerekiyor videolar izliyorum araştırıyorum sürekli bir de size sorayım. bende bu yırtık korkusu ilk doğumumdan travma kaldı resmen doğumdan değil yırtılmaktan korkuyorum. Yurtdışında yaşıyorum doğal doğum diye hiçbir şekilde müdahale etmiyorlar yani genel gideceğim hastanenin tanıtım broşüründe yazıyor,hastanenin ebesi söyledi müdahale etmiyoruz diye hatta ilk doğumumda öyle oldu ebe sadece eğilip eğilip bakıyordu süper süperden başka bir şey demiyordu ne dur ıkınma yada ıkın gibi resmen kendi kendime doğurdum ve feci şekilde cayır cayır neredeyse popoma kadar yırtığım oldu.