Ceydaaskin normal değil bence. Bende 2 gün önce hafif kahvemsi lekelenme geldi 5 saat sorma falan kırmızı kanamaya döndü bu arada bende 17+6 haftaligim. Hemen sabahına doktoruma gittim çağırdı gece haberlestik. Kanama alanı oluşmuş dedi 3 tane antibiyotik verdi pruloton Depot vuruldu daha yakın takibe alındım.Hatta bir gece yatış verdi. Bugün evime geldim. Hala lekelenmem devam ediyor.Hiç bir lekelenme ve kanama önemsiz görülmemeli. Doktorunuza gidin mutlaka