5314 çok zor canım bak ben özele gidiyorum randevu buldukça devletede gidiyorum ne olur ne olmaz diye mesela devlete gittiğimde detaylı zamanında bana doktor Burda randevu bulman çok zor git özelde yaptır demişti devlet hastanelerinde zor oluyo randevu almak dolu çünkü hep bulsan bile ileri tarih olur bu sefer detaylı haftası geçmiş olur onun için yaptıra biliyosan araştır bir iki gün özelde yaptır önemli bişey çünkü bak benim kızımın kalbi delik bana bazı arkadaşlarım boşuna para verip yaptırma dedi ama ben yaptırmasam kızımın kalbini bilmicektim önceden bilmem iyi oldu doğunca önlemini tedavisi varsa tedavisini erkenden olur sende elinden geldiğince aksatma canım 😊(detaylıdan sonra şeker yüklemesi zamanı gelir onuda yaptır tavsiyem çok önemli oda sağdan soldan duyulan yorumlara inanma hiç bir zararı yok )