Nurerey aynen bende çok doktor gezdim özele de gittim hoşuma giden olmadı her biri farklı birşey diyor bir tek Özgür bey ben şikayetlerimi söylemeden kendisi sordu her gittiğimde de aynı şekilde çok güzel ilgileniyor kırmamaya çalışıyor ama evin nereye yakınsa tabi bazen oluyor tek başına gitmek zorunda kalıyorsun yol sıkıntı oluyor