zemzem56 Ben 1 hafta dir adet olmuyordum test yaptım iki tane çıktı sonra doktora gitim kan testi verdim önce beta HCG 994.3 çıktı iki gün sonra yine verdim 1000 dedi bundan önce dış gebelik olmuştu düşük yaptım sizce bu normalmi olacakmi
Anneolmak38 zemzem56 2 gün sonra 994 değerden 1000 olduysa biraz düşük gibi geldi bana 2 kat değerinizin artması gerekiyor 2 gün sonra tekrar kan vermen lazım artışını kontrol ettir inşallah sağlıklı gebeliğin vardır ❤️
Pamuk zemzem56 Bazı yerlerin referans değerleri 1000,5000,10000 e kadardır.Benim de başıma geldi başka yerde verdim meğerse 1000 üzerini olcmuyormus gittiğim yer.