Nil00 ayrıntılı usg da ölçüyorlar genelde yaptırdıysanız ölçülmesi iyi olurdu daha yaptırmamıştta olabilirsiniz hatırlatın vajinal yol ile ölçülmesi gerekiyor ilk gebeliğim de de ölçülmüştü bir sorun yokken normaldi ikincide de sorun yokken ölçüldü doktorum takip edeceğiz dedi sadece bir sorun olmadı yine her gün 45 dk yürüyüş yapıyordum