Tugcetek7 Doktorun dediğine göre 7 haftalık bebeğim rahmin hem kenarına hem de biraz aşağıya doğru yerleşmiş bir hafta sonra kontrole çağırdı kese de bebekte sağlıklı daha önce başına gelen var mı acaba