bsrablc 12.haftamdayım bugün farkettim 😅 göbekten aşağı doğru kahverengi çizgi belirmiş benim gibi olan var mı genelde son aylarda çıkıyor diyorlar 😊? Bı inanışa göre de cinsiyet ile bağlantısı olduğu söyleniyor bilgisi olan var mı
amayinedeiyiilerledim bsrablc benimde siz gibi erken oluştu. Cinsiyet ile alakalı mı bilmiyorum. Hormonlardan kaynaklı olabilir. Cinsiyetimiz kız 🥰
Sermec27 bsrablc iki oğlumda hiç çıkmamıştı 3. Oğluma hamileyim 12 den beri göbekten aşağı inen hafif kahverengi bir çizgi oluştu 🥰
Hilalaktscbk 3babynur Benim de 32 hafta oldu ama halâ yok çizgim. Hiç olmayanlar da oluyor o zaman? 🥹
Yenianne7 bsrablc 35 haftalık olcaz nerdeyse ama bende yok 🤷🏻♀️ İlk hamileliğimde de yoktu. İlkinde kızım oldu şimdi oğlum olacak bence Cinsiyetle değil de annenin bedeni ya da hormonlarıyla alakalı diye düşünüyorum ☺️
Gizem2508 bsrablc 27 haftalığız kaçıncı hafta da oluştuğunu tam hatırlamıyorum ama bende incecik şekilde var. Hormonlardan dolayı olduğunu söylüyorlar zaten hatta programın içinde ki blog da okumuştum
Tatar59 bsrablc cinsiyetle alakası yok. Çoğu gebede çıkıyor ama çıkmayanlar da varmış galiba. Benim acayip hoşuma gidiyor. Kızımda da oğlumda da birebir aynı. Doğumdan sonra zamanla azalarak gidiyor zaten.
Adensmom8 bsrablc göbekten aşağı kız üstü oğlan diyorlardı sağlıklısı olsun esmerseniz erken çıkabilir 🥰
Zeynep1121 Adensmom8 evet benim ilk 3 ay çıktı cinsiyeti belli değildi dediğiniz gibi göbekten aşağıdaydı kizim olacak Alkah nasip ederse 🙏☺️
Rabia_dgn bsrablc benimde 7-8 haftalıkken çıktı🥹 şuan 25 haftalığız göbekten alta doğru daha yoğun kız cinsiyetli bebeklerde böyle oluyormuş bizimde kızımız oluyor