A12_S07 canım korkunun ecele faydası yok derler ya o hesap vallah benimde canım acimaktan ziyade bundan 9, 10 ay önce kadar kurtaj olmak zorunda kalmıştım sorun şu ki vajinamdan amniyon sıvısı istediler bebeğin genetiği için oradan kalma bi travma oldu bende buna rağmen hazır tuttum kendimi nefes alıp vermek iyi geldi hani olacak sonuçta dedim kendini her şeye hazırla mesela ben normal doğum düşünürken işte bu testten sonra belli olacak normal mi sezaryen mi bu yüzden dediğim gibi son ana kadar hazırlıklı olmalı..Allahim hepimizin yardımcısı olsun .. 💕😇