Ben de annemi kaybetmiştim. Kayınvalidemde köydeydi gelmedi. Tek başıma o kadar güzel baktım ki. Hiç pişman değilim. Tek sıkıntısı meme tutmamıştı onu da kendim çözdüm eds yöntemiyle. Görenler diyordu normal doğurmuş heralde sezeryanla hiç yatmadım. Emin olun bebiş yaralarınızı saracak, nefes alacaksınız.