Nrdn Merhaba anneler.3 ocak sezeryan günüm.drum beyaz emboli çorabı almamı ve sezeryanda bu çorabı giyeceğimi taburcu olurken çıkartacağımı söyledi.ikinci hamileliğim ilkinde giymedim.ilkte sezeryandı.doktorunuz sizden bu çorabı istedimi?sezeryan olacak anneler özellikle.kan pıhtılaşmaması içinmiş.
Dimple23 3 sezeryan oldum 4. Ye giricem daha öncekilerde öle bişi istenmedi şimdi istenirmi bilmiyorum