Meriva kesinlikle haklisiniz bende asiri pahali buluyorum. Benim oglumun sansi iki tarafinda ilk torunu olmasi ben kendim
Dogru duzgun kiyafet almadim bile.
Simdi tekrar hamileyim abisinden kalan hersey var yine oglum olucak ayni seyleri giydirmeyi planliyorum bu devirde kimsenin bosa harcayacak parasi yok bebisler icin olsa bile 😢😢😢