Kızlar görümcem transferin 7. Gün kan vermiş beta hcg 4.82 çıkmış sonuca da gitmemiş normalde 12. Gün veriliyordu kan ama dayanamamış sizce pozitif mi yükselir mi değeri yoksa boşuna mı ümitleniyo hani bilgisi olan başına gelen varsa yoruma yazar mısınız