Kızlar bugün gün boyu sebepsiz hormonlardan kaynaklı sanırım bilmiyorum aşırı stresli ve durgundum zaten bi huzursuzluk vardı bende akşama doğru iç sıkıntım arttı ellerimde uyuşma aşırı titreme oldu gün boyu bebeğin hareketini de az hissettim hatta 1 2 den fazla hissetmedim diyebilirim bu normal mi sizce çok tedirgin olmaya başladım