ucuncuyeanne Aymirac ilk doğumunu şehir Hastanesi’nde yapmıştım çok memnun kalmıştım, ikinci doğum için gittiğimde tam bir rezaletti imza atıp çıkmıştım özele geçiş yaptım
esmerrmm Aymirac ben dogum yaptim iki kisilk odada kaldim gayet ozel gibiydi ben memnundum bunuda insallah devlette ayni yerde yapicam 😊
neanladinyurdagull Aymirac Şevket Yılmaz eğitim ve araştırma Hastanesi’nde yaptım ilk doğumu çok şikayetlerim var cimerede cocugumun canından da oluyordum kendi canımdan da birdaha tobe kuane için bile gitmem
Aymirac ucuncuyeanne bende şehir hastanesi için güzel yorumlar almadım etrafımdan açıkçası kestel devlet hastanesinde ilknur saide kıngır varmış herkes çok memnun kalmış oraya aldım ilkim özelde oldu zorunlu sezaryen açıkçası korkuyorum
ucuncuyeanne Aymirac Kestel ve Gürsu devlet Hastanesi’nde doğum yaptirmiyorlar diye biliyorum siz bir sorun yine de
inarches Aymirac İlknur hoca çok iyi bir doktor Kestel devlet hastanesinde sezeryan doğum yaptırılıyor normal doğum yok .Sizin sezeryan olacaksa gidin doktordan memnun kalırsınız kendisini 2,5 yıldır tanırım ve hep giderim çok memnunum.
inarches neanladinyurdagull Genel olarak duyduğum herkes o hastaneden şikayetçi Allah herkesi iyilerle karşılaştırsın gerçekten özellikle konu sağlık olunca çok önemli.
inarches Aymirac Çok bir bilgim yok ama sanırım normal dikiş çünkü bazen sezeryan dikişlerini aldırmaya gelen bayanlara denk geliyorum.