Baharaysel3 ilk on gün ped kullandım bir pedi doldurmayack kadar geliyordu şimdi leke şeklinde geliyor doktor birkaç gün daha sürer sonra biter demişti ama bn normal doğum yapmaya çalıştım sonra düşürdüler sonra kürtaj oldm bu yüzden de uzun sürüyor olabilir