Nbnbn 53 ile hamile kaldım sonra 51 e düştüm suan 4,5 aylığım 54,500 üm yani totelde 500 gr aldım bebişimin kg felan yerinde ama cok şükür
Bende her sey yedim her şeyden kastım yasaklılar değil hamurişi vs tükettim ama kararında ayda 1 felan sabah ekmek yiyorsam aksam yemeğinde en fazla 1 dilim yiyorum yemekte tavuk vs varsa pilav tüketmiyorum bulgur yiyorsam yanına ya cacık ya da salata tüketiyorum paketli gıdaları sınırlı tüketiyorm ara öğünleri yemek şeklinde değil de bir avuc kuruyemiş bir kase yogurt bir bardak süt porsiyon meyve yada bir kase içine muz katarak yulaf tüketiyorm yani kısacası porsiyon cok önemli her seyden yiyin ama doyurmayın kendinizi az az yiyin faydalı seyler tüketin bünyeniz alısık değilse bile alışırsınız bir de su cok önemli ve yapabiliyorsanız yürüyüş yada egzersiz ben haftada 2-3 km yürürüm elimden geldiğince ay son olarak yemekten sonra yatmaktan uzun süre oturmaktan kaçının:)