Benim uykum varken uyumak istemiyorum nedense uyuyunca bir şey olacağından endişeleniyorum dile getiremiyorum pek hislerimi ama hep gündüz olsun hiç gece olsun istemiyorum böyle tuhaf bir his umarım geçicidir genelde de gündüzleri 1-2 saat kestiririm o beni tutuyor onun dışında çok uyumam uyumak için türlü yollar denedim bana mısın demedi süt içtim gün içinde aktif oldum kendimi yordum papatya çayı içtim felan ama nafile bedenim kendini doğum sonrası uykusuz olmaya hazırlıyor herhalde başka bir açıklama bulamadım ben 😂