Bebekbeklrkn doktorum hamur işi yağlı yeme diyet yap dedi canım. Bend ebdengelei beslendim beyaz un tuketmedim arada yedim tabi hiç yemedim desem yalan olur ama genel olarak yeşillik dengeli şekilde meyve yoğur süt ürünleri tüketim. Ekmek olarak kepekli yada tam buğday yedim ama hep dilim hesabı az az yedim. Sık sık yedim az yedim. Abur cubur nerdeyse hiç yemedim canım çok isterse yedim. Yürüyüş yaptım bı de suyu çok içtim . Kendime bı suluk aldım. Çünkü şu içmeyi unutan bı insanım. Yanımdan ayirmadim Yudum Yudum suyumu da içtim. Nerdeyse her randevumuzda açlık tokluk bakıldı . Her seferinde daha düşük çıktı en son normal değerlerine geri dönmüştü çok şükür.