Didedward Merhabalar Beta -hCG değerim 9049 çıktı. Son regl tarihim 25 Aralık. Uygulamada 4+5 haftalık gözüküyor.Degerim fazla mi yüksek sizce çoğul gebelik olma ihtimali var mıdır
Btlzhra Didedward benim 5 haftalık 18 bindi erken dollenmede yüksek oluyor canım doktorum böyle demişti.
Berra_lina21 Didedward benim adet günümde 1060 çıkmıştı sizinki fazlasıyla yüksek ikiz gebelik olabilir ☺️
Ebosamo Didedward 4 haftalıkken 8048 çıktı degerim. Başta tek kese gözüktü 6 haftalıkken iki kese göründü. 34 haftalık ikizlerimi bekliyorum 🥰
Patito__ Didedward erken yumurtlama veya ikizlerde boyle yüksek olabiliyor. Hayirlisi ne ise o olsun cnm.
Sermec27 Didedward 4+6 haftalık hamileyken 8500 di degerim ama tek gebelik ikinci oğlumda da 4+6 da 10000 lerdeydi yine tek gebelikti yani yüksek bthcg ile ikiz anlaşılmıyor bence 🥰