pamugumm_ Selam kızlar sezaryen sonrası korse hangisini önerirsiniz kullanıp memnun kalan var mı acaba bende alacagım da cok kararsızım 😒😒😒
Baharoloji pamugumm_ ben yamuna ve e bebekten balenli korse almıştım kendi markasının yamunayı kullanmadım tek tek geçirmek çok üşendirdi e bebekteki daha rahattı cırtlı bakabilirsiniz
Baharoloji pamugumm_ bedenleri yazıyor kiloya göre zaten kutusundan çıkıyor belinize ölçersiniz mağazadan bakarsanız