OktaycanveAnnesi Kızlar 21+5 oldum tansiyonum normal ama ara ara baş ağrısı giriyor doktoruma sordum tansiyon düşüklüğünden olur dedi ama pek düşük değil 11/7 falan.Sizin de oluyor mu
aslhnkrts9 OktaycanveAnnesi vücut susuz kaldığında da baş ağrısına neden olabilir yeterli su içiyo musunuz
Derara OktaycanveAnnesi benim migren ayaklarımın sebebi gün içinde şekerin birden yükselip düşmesi. Şekere baktınız mı hiç
Dlar Suan 16 haftalığım hamileliğimin başından beri ağrıyor tansiyonum hep normal doktorda bakıyor normal diyor bunlar bazılarında doğumda geçiyor bazılarında erken bitiyor ama limonlu su yap iç geçer dedi ben direk limonu yiyorum hafifliyor 🤭😁
OktaycanveAnnesi Derara baktırmıştım bir kaç ay önce normaldi.Gidicem bu hafta doktora tekrar sorarım şekerden de ağrıyor mu baş ilk defa duydum
Derara OktaycanveAnnesi şeker ani yükselip düşünce ağrı yapıyormuş🙁mesela geçen fazl kaçırdım 200e çıktı iki saat sonra 70e düştü bütün gün baş ağrısı ile öldüm