Merve010 bende 7. Haftada duyamadım ekrandan gördüğünü söyledi sonrasında 11 de gittim gümbür gümbür duydum canım sende duyarsın doktorlar alışkın olduğu için ekranda görüyordur stres yapma 7. Haftamda sesi açtı ama duyulmadı çok küçük olduğu için ve her hamilelik farklı olduğu için duyulamıyor cihazlarda birdahakine duyarsın inşallah🩷