Meryem4343 Merhaba kızlar medipol Bahçelievler’e muayeneye giden var mı ? Önerdiğiniz ilgili doktorlar kimler ?
Hatiicesyun eylmz merhaba evet şuanda normal doğum gözüküyor 38. Haftamda çatı muayenesi yapıldı bugun 39. Haftama girdim çatı muaynesinde hiç kendimi kasmadım canım acımadı ilk hamileliğim
eylmz Hatiicesyun teşekkür ederim bende çarşamba 38+3 oluyorum çatı muayenesi yapacak muhabbet hanım çok heyecanlıyımm
Hatiicesyun eylmz güzel heyecanlar az kaldı doğurmamıza 😅 kendini hiçç kasma rahat bırakırsan canın hiç acımaz ki zaten muhabbet hanım o kadar sakin biri ki insanı rahatlatıyo
Hatiicesyun eylmz geçen hafta sancım az çıkmıştı ama açılma vs var demedi doktor 1 haftadan beri ara ara sancım oldu ama yalancı sancıdır dinlenince geçiyo uzun sürmüyor
Hatiicesyun eylmz valla bende çok merak ediyorum herşeyi denedim yapıyorum da bakalım zamanı var demekki 😅
eylmz Hatiicesyun hurma ananas tüketiyor musunuz😄 muhabbet hocaya sordum ama öyle şeylere pek olur gözle bakan Dr değil galiba güldü 😄
Hatiicesyun eylmz ananas tüketmedim ama hurma tükettim ben asistana sordum istersen yiyebilirsin dedi farketmez dedi güldü 😅 oralı değiller galiba