asell13 Tprkgmze 4 de tuttu bende. Hatta bu bebeği çin takvimine ve ayın şekline göre takip ettim en uygun ayda gebe kalmak için ekstra çabaladım diyebilirim 😅 gaybı allahtan başka kimse bilmez bizimki de bi umut işte 😅
Tprkgmze ressamanne_ benimde ikinci bebeğim ilk dogru çıktı bunda kız diyor merak ettim teşekkür eserim 🥰
Tprkgmze asell13 haklısınız amenna ama garip geliyor bana bir oğlum var ikinciye hamşleyim buna kız diyor takvim bakalım 🤗
Ebrarabla_06 Tprkgmze benim kızımda da tuttu ama bebeğim haziran da doğarsa erkek temmuz da doğarsa kız bakalım tutacak mı