Yaklaşık 9 aydır bir kurumda çalışıyorum. 19 haftalık gebeyim ve gebeliğimin başından beri sıkıntılar yaşıyorum. İşyerimdeki yetkilileri gebeliğimi ve sıkıntılarımı biliyor. Hamileliğimin başında düşük riskim vardı doktor bu yüzden rapor verdi daha sonra da raporumu ara vermeden heyet raporuyla uzattı. Şu anda da erken doğum riski olduğunu ve bu yüzden dinlemem gerektiğini söylüyor. Fakat iş yerim raporu daha fazla uzatma gel çıkışını verelim diyor. Üstelik bunu diyen kadın yetkilim 3 hafta önce arayıp madem hamileliğin bu kadar sıkıntılı neden bebeği alıp hamileliği sonlandırmıyorlar diye bir cümle kurmuştu bana.Gebelikte işten çıkarıldığım zaman haklarımı biliyorum fakat iş verenim benim karşıma aralıksız rapor almışsın bu yüzden biz haklıyız diye çıkabilir mi? Pazartesi günü eşimle iş yerime gideceğiz. Bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim. En azında hamileliğimin kalan kısmını biraz rahat ve stressiz geçirmek istiyorum .