Merve010 Mervisimm07 muhammet cevat şerif hocaya gidiyorum çok memnunum ilgili merhametli çok iyi baya sevilen ve hastası olan bir doktor
Arenimoo Merve010 Bende kadı doğuma gitmeyi düşünüyorum Özellerde doğum çok pahalı Cenk naykiya gittiniz mi hiç acBa
Merve010 Arenimoo onu pek bilmiyorum canım bi tanıdığım o hastanede çalışıyo hüsnü törede çok iyi bir doktor demişti ona görünebilirsiniz ama muhammet cevata gidiyorum ben çok memnunum
Merve010 Arenimoo evet bucadayım git canım devlette bu kadar iyi doktorlar varken özele boşuna para vermeye gerek yok bence
nurcan05 Hüseyin Aytuğ Avşar birde Duygu Yıldız Birden ikisindende memnun kaldım Duygu hanıma gidiyorum Hüsnü Törede iyiydi gittim Halit Yavuz a acilde denk geldim iyiydi o da birçoğunu denedim Duygu hanımda kaldım ben
hayalim35 Mervisimm07 kesinlikle muhammet cevat şerif muhteşem bir doktor ilgili bilgili bir doktor o hastanenin en iyi doktoru bnce ve operatör kendisi ve çok hastası var memnun herkes negatif bi söz duymadım kimseden