mom28_ Benim hiç bir sıkıntım yokken bana kist var miyom var bir ton şey dedi ameliyat dedi bende ordan çıktım başka bir merkeze gittim adam bana hiç bir problem yok dedi ilk tüp bebektede pozitifi gördüm. Çaresizlikten tamam deseydim boşu boşuna ameliyat olacaktım hiç birşeyiö yokken. Bu arada inşallah aşılamanız tutar Allah kolaylık versin 🙏🏻