Kizlar bugün temizlik yaptım bu zamana kadar da rutin olarak her hafta bir gün yapıyordum zaten sonra biseyim yoktu dışarı çıktım geldim şimdi son bir saattir sol kasığımda ağrı başladı biraz da nezle gibiyim oksurunce daha da kasılıp acı hissediyorum bu ağrı normalmi bu haftalarda ya başına gelen varmı