Yaa kızlar bişey soracam ben 31+0 haftalık hamileyim ama hamileliğimin neredeyse ortalarından beri kalça ağrım var. Mesela gün içinde iş yaptığım eğildiğim kalktığım zamanlar işim bittikten sonra otururken uzanırken kalkarken öyle kalçam ağrıyor ki ağlamak istiyorum yani o derece aynı şeyi yaşayan var mı? Bi çaresi yok mu bunun doğumdan sonra mı geçer?