Nehirrrnill benim arkadaşım öyleydi tam ameliyat olacağı ay kendiliğinden hamile kaldı, sezeryan doğum sırasında şeklide düzeltildi. Diyeceğim şu ki umutlu olun, güzel düşünün. Benim içinde tüp bebek olmadan imkansız diyordu doktorlar tam gideceğimiz ay hamile kaldım sürpriz oldu. Allah isteyen herkese, sağlıkla güzellikle nasip eder inşallah❤️