Sevgili Hanımlar, arkadaşlar büyüklerim ve küçüklerim, Hamilelik bir hastalık değil lütfen bazı postlar okuyorum sanki dördüncü evre kanser gibi davranıyor hamileler evet zorlu süreçleri var gerçekten hormonsal fiziksel kolay şeyler yaşamıyor bir kadın bunun bende farkındayım hatta benimde zaman zaman ağladığım zamanlarım oluyor söylemek istediğim bu tamamen doğal bi süreç ve yaşananlar normal. Hamilelik tamamen mucizevi bişeydir hastalık değildir.