Patito__ 3827 iyi aksamlar ben trendyoldan veya hepsiburadadan 50 li aliyorum daha avantajli oluyor laboquick marka. İkikez bu marka ile hamilelik takibi yaparak hamile kaldım
Nidaanur 3827 bir gebenin günlüğünü öneriyorum. 30lu testlerini alabilirsiniz. Lh hassasiyeti daha iyi olduğu söyleniyor.
HilalimM63 3827 evet suan hamıleym 36 haftalık 🌸🤭mınnak kurabıyeler dıye ıntgramda urun sahıbı vardı testlerı ona gonderyrdm o benı yonlendrdı ne xmn degerlendrm dıe 😉👍
Gizemnur_ Laboquick marka durunca koyulaşıyor yani ben çok anlayamamıştım ama innovita testler hassas ve net ❤️🔥🫶🏻
Patito__ Tuqu iki kere hamile kaldim testle Sinde koyudan bir onceki gun ve koyu gunu degerlendirmistim iki gun arka arkaya De koyudan bir onceki günü, koyu gunj, ve ertrsi gun siliklesmisti o gunu uc gun arka arkaya