Fatma2123 ben gittim aynı şey benim başıma da geldi 2-3 kez fakat doktorum korkmamam ve endiselenmemem gerektigini söyledi. Normal böyle şeyler olacak dedi bebek anne karnında hormonlar değişince ve büyümeye başlayınca haliyle kahverengi kanamayı normal görüyor. Sadece kırmızı kan da mutlaka ama mutlaka ona acil gitmemi soyledi