Dilara_erc1 Ya benim karnim hic yumusamiyo cok nadir yumusak oluyo bazen ama genelde hep tas gibi sol tarafa toplaniyoo öyle duruyo sola hic yatirmiyo bile beni😭 bu kasilma mi oluyor ne oluyor anlamadim sizdede oluyormu?
Aybefl Dilara_erc1 bende de öyle maalesef hemen kasılıp kalıyorum sabahları özellikle kalkamadım ayağa o kadar sertti ki zaten ayak ve bacak ağrısı da başladı biraz zor duruma sokuyor inşallah pazartesi günü verirse sezeryan için rahatlayacağııımmm
Dilara_erc1 Esrtgb evet dusa giriyorumm yumusar belki diye ama yok yumusamiyo😂 cok zorluyo beni haraketelrim kisitlandi