Merhaba anneler 18.haftama girmiş bulunmaktayım ama son iki haftadır sürekli sol kalçamda böyle ayağa kalkarken veya yürüken kuyruk sokumumdan kalçama doğru bir elektriklenme gibi bişi oluyor düşsem düşçem ama düşmüyorum ama yürürkende ağrıyor yani bu sizde oluyor mu çok merak ediyorum