Selam kızlar 15. Ocak yumurtlamamdı değerlendirdim. Sağ ve sol kasık ağrısı yaşadım. 20 ocakta kasığımın tam ortasında çok şiddetli bir ağrı girdi 1 gün sürdü. Belirti olarakta göğüslerim inanılmaz şişti özellikle yanları çok acıyor dokununca damarlar çıkmaya başladı göğüs ucumun rengi değişti ve kenarları genişledi. İnanılmaz derecede bel ağrısı çekiyorum. Adetim düzensiz 25 27 28 30 günde bir adet oluyorum ortalama 28 günde bir diye hesap yaptığımda yarın adet olmam gerekiyor fakat dünden beri özellikle peçeteye sildiğimde koyu sarı pembe renkli bir şeyler geldi bugünde kahverengi bir şey geldi fakat herhangi bir adet ağrısı çekmiyorum test yapıyorum negatif böyle bir süreç yaşayan oldu mu?