Ben bir hafta 10 günde ancak kalkabildim canım ben 14 Ocak’ta sezeryan oldum ben de yürümeye çalış Şimdi kalkamaman normal Ben de o şekilde Can çekişiyordum şimdi çok da yorma kendini Bence dinlen birkaç gün sonra ayaklan yürümeye çalış Bol bol su iç su içmek bol bol bir de emzirmek Bunlar iyileşmeye yardımcı ilaçların düzenli kullan benim daha 15 gün oldu ama hala da yani iyi değilim ama en azından ayaklandım yani öncesinden hiç kalkamıyordum Çok geçmiş olsun bu arada Her şey geçecek Allah’ın izniyle Bugün de elimize geçecek evladım sağlıklı büyüt inşallah🌸🤲🏻