Mintos Öncelikle Rabbim hepinize isteyen herkese o güzel yolculuğun meyvesine hayırla ulaşmanızı nasip etsin inşallah. Zaten en başından beri gebeliğim riskli grubundaydı clexane coraspin vs bi dünya şey kullandım.İkili taramam mükemmeldi.4 lüde risk grubundasın filan aklıma fikrime saçma sapan şeyler soktular.Hiç duymamış gibi davrandım.Önüme bakcam dedim.neyse geldik 3. Trimestera Postlar açmıştım bi kaç tane 30. Haftadan itibaren su azalması yaşamıştık.Erken doğuma gidermi bebeğe yetermi gibi bi dünya şey düşünüp durduk yine... 35. Haftada suyumuz sınırlara indi kilo alımımız haftalık 250 gramdan 80 lere geriledi.Damarlarımız iğneye direnç göstermeye başladığı için besin gitmiyormuş. 37+4 De doktorum normali bekleyemeyiz kordon dolanmış,suyu son artık ve zaten kiloda almıyo dedi.başından beri normal doğum diye direniyordum ama sağlıklı olan o değilmiş demekki 4 ocaktı tahmini doğumumuz 21.12 cuma günü için sezeryan günü verdiler evimize geldik tüm hazırlıklarımızı tamamladık temizliğimiz tüm çantalar evdeki son kontroller derken günümüz geldi hazırdık herşey hazırdı ama ben o kadar değişik hissettimki sanki rüya gibi bebek çıkmıycakta ameliyata giriyorum gibi🤷🏻♀️İndirdiler beni epidural alırken evet zorlandım biraz ama bence bu yapan kişinin elinin hafifliğiyle alakalı ama dayanılmayacak bi acı yoktu,sondamı uyuştuktan sonra taktılar hissetmedim.Tüm ekip hazır bebek için hemşireler hazır hemen fotoğrafcım ve eşim birlikte ameliyathaneye alındı yerlerimizi aldık bekliyoruz🙄 eşimi narkozun verdiği yetkiyle sürekli sakın buradan çıkmayacaksın diye eline yapışıp talimatlar veriyorum korkuyorum diyorum ama ameliyattan değil anne olabilecek miyim yapabilecekmiyim az sonra hayatım komple değişecek ayak uydurabilecek miyim binbir türlü şey geliyor 😪 derkeeen başladılar dokunmalar sıkmalar baskılar hissedilecek sadece ağrın olmayacak demişlerdi birisi karnıma bastırdı ve bir çığlık ağlama sesi o an saniyeler o kadar hızlıydıki sanki benim beynim yetişemedi bi baktım dünyalar güzeli bi bebek gösteriyorlar bana gülüşüyorlar tek yapabildiğim ağlamak oldu.Elhamdülillah.Bebekle ten teması kontroller derken hemen bebek,onun ekibi eşim ve fotoğrafçım çıktılar kalan işlemler için 15 dakika daha kaldık ameliyathanede sonra odamıza çıkar çıkmaz emzirdim sütümde o çekince direk geldi çok şükür.Dünyanın en güzel hissi annelikmiş ona süt verebilmek sarılınca sustuğunu sana ihtiyacı olduğunu bilmek...😌 İnşallah isteyen tüm kardeşlerime ve yavrusunu bekleyen siz tüm annelere o anlar nasip olur. Rabbim hiçkimsenin kucağını boş bırakmasın.Bizim hikayemiz böyleydi.😊Mihra kuzum ve ben hepinize iyi geceler diliyoruz 🥰 Not:sezeryana bile isteye giren herkese saygı duyuyor olsamda yaptığınız kesinlikle çılgınlık hepinize şapka çıkarıyorum🤓
Mintos Sky iyilik yapan,hoşgörülü demek.Bir yerde Allaha duyulan sevgi olarakta çıkmıştı karşıma ama asıl anlamı ilki 🥰
SevilCoskun Rabbim sağlikla anali babali büyütmeyi nasip etsin inşallah darisi tüm isteyenlerin ve doğum yapacaklarin başina🙏
Mintos YagizAsyaMom valla önce cesaretinize sonra acı eşiğinize sağlık ben malesef öyle küheylan değilmişim :)) sağol canım benim darısı sana 🥰