Kızlar gece bebek aşırı hareketliydi neyse hugğn sabah farkettim ki bebeğin ayakları sol taraftaydı artık sağ tarafta hareket ediyo ayakları . Böyle bişi başına gelen var mı ya nasıl dönmüş olabilir ki o kadar acaba normal doğum halinden uzaklaşmış mıdır fikri olan var mı