Dmrervn Magvital içen var mı aranızda da Yemekle birlikte diyor ama yemek yiyelim 4 saat oldu sizce içmeli miyim
Bus194 Dmrervn ben kullanıyorum ama yemekten yarım saat sonra yani tokken içiyorum çok kötü bir tadı da yok zaten
umrumdadegil Dmrervn ben yemek yedikten birkaç saat sonra içiyorum hep. Yemekle birlikte deme sebebi ishal yapmasın diye
Leila22 Dmrervn çok kötü bi tadı var bence ben yemeklerle birlikte içiyorum başka türlü o tadı bastıramam. Zaten bi kullanıp bı kullanmıyorum devamlı içmiyorum içim almıyo hiç