Nur_budak Allah analı babalı büyütsün. Gebelik şekerim var + küçük tansiyon da yüksek seyir etmeye başladı. Doktorum 38zi beklemeyelim 37de sezaryene alalım riske atmayalım diyor. Diyet miyet hersey baydı artık o kadar yoruldum ki kan ölçmekten parmaklarım delik deşik oldu. 37de doğum yapmak nasıldı kilo nasıldı kuveze girdi mi bebis siz neden 37de girdiniz sezaryene