Sen istediğinde değil hazır olduğunda bebeğin olurdu derlerdi inanmazdım . Ben 3 sene önce çok zor zamandan geçtim psikolojik olarak çok kötüydüm hep bi bebeğim olsun onunla iyi olayım diyordum ama olmadı neler denedik 2,5 sene sonunda ikinci tüp bebek denedik 2 embriyo transfer edildi ama üçüz oldular. Hamileliğimde çok zor geçti 32 hafta evden çıkmadım hastane dışında şimdi bebeklerim kucağımda evet zor üçüz bakmak ama kucağına aldığında hersey geçiyor kokusu dünyaya bedel. Uykusuz kalamam diyordum şimdi öyle bir uykusuz kalıyorum ki şaşırıyorum kendime. Korkmayın bu uykusuz geceler gelip geçici zaman hızlı geçiyor .