Neslihankrhmt 4.5 5 haftalık dedi cuma günü doktorumuz,bu cuma da kalp atışı duyulacak dedi ama tam ne kadarlik acaba ultrason kağıdında yazıyor mu acaba 😇
Duygu_30 Neslihankrhmt hayırlı olsunn bende 6. Haftaaya giricem daha ultrasona gitmedim salı günü gidicem kalp atışı daha duyulmaz demişlerdi demek 5. Haftada da duyuluyormuş 🫠
Balbebek012 Neslihankrhmt sağlıcakla gelsin hayırlı olsun bugünlerin tadını çıkar sonra çok özleniyor 🥰
Tubtubi Neslihankrhmt hayırlı olsuun bende ilk kontrolüme Gülcan hocaya gitmiştim ondan öğrenmek nasip olmuştu 😍
Tubtubi Neslihankrhmt ben acıbademde Tuğçe hanıma gidiyorum ama acıbadem aşırı kalabalık oluyor çoğu zaman randevu saatimi geçiyor dün 1 buçuk saat bekledik. Ama Tuğçe hanımdan genel olarak memnunum
Koalams Neslihankrhmt ben 6+4 te duymuştum canım bence sende hemen değil 7 haftalığa yakın git zaten 8 haftaya kadar duyuluyormuş 🙏🏻