Hgemr Normal doğuma kendini ciddi anlamda adapte etmiş ve tüm şartları o yönde ilerlermiş ve normal doğum sancısı ile hastaneye gidip sezaryan ile doğum yapmış bir anneden herkese selâmlar ✋🏻 Acil sezaryene alındım,yoksa bebeğimi kaybedecektim. Her şey o kadar hızlı gelişti ki;ancak korktuğum kadar zor olmadı hemen toparlandım,beni üzen bebeğimin küvezde olması ve sütümün çok az olması😔 sizden duâ bekliyorum,inşallah her şey yoluna girer, oğlum iyi olur😔😔
Burcu582 Hgemr çok geçmiş olsun neden sezeryana alındınız ki son dakka Allah şifa versin bebeğinize sütünüzü sağmaya devam edin küvzde diye bırakmayın yoksa çekiliyormuş en kısa zamanda evinize geçersiniz inşallah🙏🏻
busra6161 dua edicem bebeğiniz için insallah saglicakla çıkar küçük paşa nolur sende cok üzülme annesi sütün olsun pasa gelene kadar neden acil sezeryan peki kac haftalik dogduki?
Hgemr busra6161 Allah razı olsun,bebeğimin için iyi olmaya çalışıyorum ama inanın çok zor😔 39.haftada doğum yaptım,kordon dolanmış boynuna ve çok sıkıydı😔
Hgemr Burcu582 teşekkür ederim,Allah razı olsun. Kordon dolanması sebebiyle,çok sıkmış boğazını 😔😔 Sağıyorum bir iki damla ancak geliyor,inşallah artar😔
Buseamaikizlerburcu Hgemr nasıl oldu kordon dolanmasi yani muaynedemi sey oldu sancimi girdi nasil anladin 🤔
busra6161 Hgemr bunu siz hareketlerindenmi anladınız yoksa sancinizmi geldi sukredin o sekilde daha fazla kalsaydi daha kötü sonuçlar ortaya cikardi ben okudum annem kuran okuyor suan onada dedm dua edicek solunum sıkıntısindanmi yatiyor
Hgemr Buseamaikizlerburcu tek kat kordon vardı,biliyorduk ama kontrollerde sıkı değildi ve tek kat normal doğuma engel değil diye her şeyi normal sürecine bıraktık. Sancı başlayınca bebek aşağıya inmeye çalışmış ancak kordon müsade etmemiş usg ile kontrol edince görüldü nstde de kalp atışları düzensizleşti hemen sezaryene alındım.
Hgemr busra6161 hareketleri normaldi,hergün nstye giriyordum normal ilerliyordu her şey ama doğum sancıları başlayınca hem nstde hem de usgde sıkıntı görülünce sezaryene karar verildi
busra6161 Hgemr Allah hepimizden razi olsun cok zordur eminim ama bebegin icn iyi olmak zorundasın anneler güçlüdür😊